PODPORA
Telefonická podpora
Pokud potřebujete technickou radu s provozem libovolného námi dodávaného softwaru,
včetně bezplatné demoverze programu AKORD, prosím kontaktujte naše servisní techniky
na čísle jednotném pro celou Českou republiku, každý pracovní den od 7:00 do 17:00
na čísle 571 412 833. Telefonická poradenská služba HOT-LINE je určena pro
řešení nestandardních situací při instalaci, (
havárie programů, výpadky el.proudu, porucha počítače apod.) .
V žádném případě neslouží k popisu funkcí a ovládání programu!!
Technická podpora
Standardní technická pomoc poskytovaná uživateli v jeho sídle, nebo v prostorách
firmy MEGASOFT. V pracovní dobu
od 8:00 do 17:00. Výlohy jsou účtovány dle platného ceníku.
Naše dostupnost je dle osobní dohody s firmou MEGASOFT.
On-line podpora
Tato forma technické pomoci po internetu vám na rozdíl od prostého e-mailu
umožňuje moderní způsob podpory. Díky této formě vidíte práci našeho konzultantů,
který Vám na Váš dotaz odpovídá, může tak reagovat přímo na Váš dotaz. Rovněž vám můžeme
zajistit doprovodné servisní funkce jako je například export dat a podobně.
Tento způsob podpory je poskytovaný pouze registrovaným uživatelům.
Emailová podpora
Je další z možností komunikace se servisními techniky firmy MEGASOFT.
Stačí napsat svůj dotaz na náš servisní email: servis@megasoft.cz a naši technici vám s radostí
odpoví na vaše dotazy týkající se našeho softwaru